Mareczek Mareczek
155
BLOG

Ataki psychotroniczne na ludzi walczących z systemem?

Mareczek Mareczek Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Czy ataki psychotroniczne naprawdę istnieją, są rzeczywistością? Tak, istnieją. Ale nie wszystkie - część to kłamstwo, a część to wytwór zakompleksionej podświadomości/Duszy, pragnącej być podziwianą.

Nie mam pojęcia, jakie są to procentowe proporcje. Tak czy siak, ja też padłem "ofiarą" takiej ciemnej mocy, która z pozoru ciemna nie jest... ale tylko z pozoru.

No i tyle. No to cześć, no to do widzenia.

 

 

 

Mareczek
O mnie Mareczek

Witam Państwa, jestem pisarzem (do tej pory 15 książek, ale chcę napisać więcej, o ile "pisarska nerwica" pozwoli), youtuberem, blogerem. Lubię mówić i pisać o sprawach, które mnie interesują.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo